Pina Colada

Hejsan, ännu en dag i skolan som gick ut på att städa - inte kul, med det gick snabbt. Stack upp till stan för att äta lunch där jag se träffa Lina och tvinga med henne till min skola som hon är livrädd för, haha. Sen åkte vi till mobilia för att fika och handla bröd, haha. Känns väldigt moget att handla bröd, tycker ni inte? Fick iallafall köpt ett par nya skor, rosa ofc!

Sen när jag väl kom hem fick jag sjukt ont i halsen, väldigt bra att bli sjuk nu precis när skolan börjar ? Jag var iallafall duktig och laga mat till hela familjen, lax med pasta och mosarella, gott!

Just det, jag glömde och säga dagens höjdpunkt! Mamma och pappa kom hem med en underbar kamera till mig, även den rosa! Tjat lönar sig säger jag bara! haha. Nej, nu ska jag bädda ner mig med en kopp te och kolla på tv.


love,malin

Kommentarer
Postat av: Karin

Så fin :D nu är du tvingad att ta en massa kort :D

2008-08-21 @ 19:34:13
Postat av: Lina

men hör du, mozarella stavas med Z! och dessutom är det väldigt moget att handla bröd :D jag kom på att du inte har skrivit om bajshuvud! :O

2008-08-21 @ 22:03:29

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0