Pinkie

Herrejävlar, jag börjar få lite smått ont i benen. Men jag har mig själv och skylla.. Och Lina så klart. Man kan alltid skylla saker på Lina, haha.


Så, vad har hänt idag då? Jo, det ska ni såklart få höra! :)
Åkte så klart och hämtade Pinkie, min nya underbara rosa cykel. Jag oftade faktiskt min höger sko istället för att cykla igenom en lerklump. Helt sjuk ellerhur?
Sen åkte vi och åt på restaurang där mamma och pappa träffade en kompis som vi sen åkte hem till. Måste bara nämna att dem hade världens sötaste valp där! :)
Sen stack jag hem till Lina på min nya cykel och sen cyklade vi typ runt halva Malmö.

nu ska jag fortsätta skvallra;)


Malin hör av dig imorron?

love,malin



Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0