Playing with you

Godmorgon/God eftermiddag/ God dag - ja, god något helt enkelt. Detta inlägget kommer bli lite så konstigt eftersom jag är så jävla trött att jag snart dör. Efter jag och Lina plockat undan allt igår gick vi upp på övervåningen men varsen kopp kaffe - kl halv 5 på morronen. Inte det smartaste vilket du innebär att jag har varit (nästan) vaken i över 24 timmar. Kollade på kl. kvart över 10 sen somnade jag men vaknade bara en stund efteråt. Så gissa om jag är trött?

Jag har bara tänkt vänta till middagen är klar sen tror jag nog att jag ska lägga mig. Men först måste jag lägga in alla jävla bilder på datan, läsa lite bloggar (annars blir det så många att läsa sen..) och duscha.

BTW så har jag upptäckt att jag antagligen är allergisk mot katt. Igår när jag va hemma hos Lina blev jag helt konstig och nu upptäckte jag att jag har utslag överallt. Bajs. Fast jag har fått en allergitablett av pappa så det kommer väl snart sluta klia iallafall.

P.S Mitt beroende av SATC har gått så långt att jag hu har beställt alla säsonger från cdon.

love,malin

Kommentarer
Postat av: Malin

Skolådan ? ÄLSKA!!<3 Då kan vi ju va hos dig å titta sen också ju ;) om inte jag köper platt tv hahahaha

2008-08-09 @ 19:08:03
URL: http://malinlindh.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0