PMS varning!

Ah! Har haft en så sjukt fålig dag att det inte är sant! Vädret är skit, jag har varit på dåligt humör, jag är sjukt arg på en person efter ett bråk igår, busschaförerna i Malmö är helt jävla blåsta, jag slutar inte hosta och skolan har börjat på riktigt. Och inte nog med det har jag idag träffat två av dem personerna som jag har längst ner på mig "folk-jag-inte-vill-träffa." Så efter den här skitdagen orkar jag inte mer och har skjutit upp allt jag skulle göra idag till imorron, vilket inte är det västa menmen.. Så ikväll blir det på med myskläder och hem till Lina för att mysa tsm med en Pfilm :) Underbart! Och nej, inte porr. Va bara tvungen att skriva det så, internt skämt. men som sagt imorron blir det mycket att göra:
-fixa menyer
-handla
-sticka till mobilia
-fixa med mina jävla skor
-få ordning på mina mappar och skit jag fått av skolan
-läxa
- leta fram mina kock kläder som har begravt längst bak igardroben. Vilken tur jag har!


men jag har iallafall Psykologi idag, jävligt kul ämne måste jag säga, fast det har ju bara gått två lektioner - jag kan börja hata det..

love,malin

Kommentarer
Postat av: Malin

ooo ja, jag har en känsla av att du aldrig kommer släppa bråket med mig... du vill ju fan inte göra nått åt det, istället blir du ännu mer arg på mig för att jag vill fixa det......



fatta hur sjukt ledsen jag är malin... otroligt ledsen...

2008-08-27 @ 20:30:50
URL: http://malinlindh.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0