Sure dad, sure..

Hejsan darlings!


I'm back.

Idag är det mina fötter som gör ont. Jag, smart som jag är, fick en ide att ha klackar på mig när jag tog en runda istan, inte det smartaste kan jag säger er. Ficka iallafall köpt en söt väska på H&M, inte en svart men ändå.

Brolle <3  (Förlåt.)

Och just det, rubriken. Ni vet väl att Paris Hilton är i Köpenhamn för tillfället? Ja, och eftersom min pappa jobbar i Köpenhamn var han tvungen att skryta om att han träffat Miss Hilton. Lite så där lagom skrytsam, precis som jag just nu..? Ja, jag måste ju även fått den där egenskapen från nån..

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0