tonight I'll sleep on a bed of nails

God kväll kära läsare.


Nyduschad och ny klippt - iallafall när det gäller naglarna (och helt plötsligt var det inte lika kul längre..) Har iallafall klippt ner naglarna redan eftersom jag inte får ha långa naglar i skolan. Hatar det. Ibland känns det som jag valt helt fel linje och jag bara vill börja om men då måste jag ta studenten ett år senare som inte är lika kul. Nej, nu ska jag sluta vara så deppig och gå och hämta lite dricka i köket och sen bädda ner mig och kolla på ett avsnitt SATC innan jag lägger mig. Ska sticka upp 06:45 imorron. Jippie... Vill inte..



love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0