Walking away..

Hejsan lovers, förlåt för den dåliga updaten men jag har varit sjuk, orkar inte blogga då och det finns inte mycket att blogga om.
Ny vecka. Skolan börjar på allvar, inte kul. Och jag vet inte om klassen gör det bättre eller sämre faktiskt. Vi är helt fucked up måste jag säga. Gick till helt fel klassrum idag och började lektion där för att se bli hämtade av vår riktigta lärare en kvart senare. Vi är ett gäng genier? Eller så bry vi oss inte helt enkelt? Fast det var skönt att slippa den lektionen, vi hade den läskigaste läraren ever. Usch, blir rädd bara av att tänka på han. haha

Ska lägga mig och kolla på Fight club snart, Brad Pitt är ju överdrivet snygg i den har jag hört.

love,malin



Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0