A wonderful christmas eve

So, efter att atit for mycket julgodis, sjungit sig hes pa abbalatar, skrattat sa tararna kommit at Bjorn Gustafssons Ett livsverk, skramt livet ur Julia i min tomtedrakt och kollat pa Ronja Rovadotter ar julafton slut. Och jag maste saga att det e ratt sa skont. Inte for det var en dalig julafton utan for att allt blir sa stressigt runt den, nasta ar vill jag bara skit i alla klappar och det daliga vadret i Sverige och aka bort. Ar det konstigt att faktiskt trottna lite pa julen? Shit, just nu kanner jag mig som om jag vore 50+, detta e inte bra. Jag hoppas iallafall att alla har haft en lika bra jul som jag. Det enda som kunde gjort det battre e om jag skulle fatt min tatuering innan nyar, host pappa host.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0