Dum och dummare

Jag och Alex sitter på bussen;
Alex: Fan vad Adam är störig!
Jag: Okej..?
Alex: Ja, va fan är han problem egentligen?
Jag:..?
30 sekunder senare..
Alex: Men va fan kan han inte sluta?!
Jag: Asså, va håller du på med?
Alex: Ja, han sitter bara där och räcker tunga åt mig!
Jag: Men va fan är ditt problem egentligen?! Adam gick inte på vår buss, han är kvar på hållplatsen!
Alex: Ja, men nu sitter han på bussen brevid och räcker fuck you till oss.
Jag vänder mig om och ser Adam och Petra sitta på bussen brevid och skrattar.

Kommentarer
Postat av: Alex

Du har Lina, jag har adam eller hur var det nu? <3

2008-12-11 @ 15:50:55

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0