En etta satt på Alexandra

Jag muta Alex med ett blogginlägg. Jag känner att jag vann där. Jag får lite läx hjälp och får skriva ett blogg inlägg. Fast Alex får ju turen att läsa ett väldigt underhållande inlägg ju..
Ok, vidare till inlägget.

Alex blev faktiskt på satt av en etta i dag i skolan. Mitt och Alex hat för ettorna på vår skola är rätt så stort. Dem kan inte laga mat och öppnar alltid för sent och dem har alltid glömt att göra något. Att dem är extremt jobbig med deras jobbiga skratt, konstiga kläder och att dem går omkring och pratar om konstiga saker. Ja, egentligen har vi väl inte så stor anledning att tycka illa om dem förutom att dem bara är allmänt jobbiga, precis som småsyskon.
Iallfall, jag och Alex satt på golvet och förhörde varandra innan provet och helt plöstligt kommer det en etta gående baklänges. Hon kommer väldigt nära Alex och Alex gör ett ljud i från sig för hon ska fatta, det gör hon inte så klart. 3 sekunder senare har ettan ramlat i Alex knä. Etta blir livrädd, reser sig upp och ber om ursäkt. Alex där emot, hon blir arg som fan och börjar skrika på ettan. Ettan blir livrädd och springer där ifrån. Jag skrattar. Ettorna är numera livrädda för Alex.

love,malin

Kommentarer
Postat av: Alex

Lika bra att få lite respekt från börja! BTW!!! ETTORNA SUGER!!!!!

2008-12-04 @ 21:59:51

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0