Feel like a man

Hejhej korvar :)

Dagen började med matte som gick superbra, fick även en liten underhållande show av syskonen Alexandra och Adam. Vad vore mattelektionerna utan deras små syskonbråk?
Sen var det dags för prov. Gick rätt så bra om jag får säga det själv. Alexandra kommer däremot få IG.
Sen var det lunch. Inte så mycket som hände där.
Så nu, är vi inne på det vi precis haft, servering B där Timothy skämmde ut sig rätt så bra. Han delade med sig av sin lilla hemlighet att han faktiskt äter kaffebönorna som är vid parfymerna i affärerna. För er som är lika tröga som han, hej Lina, så ska man lukta på dem.
Nej, nu ska vi plugga lite innan svenskan börjar.

love,malin

Kommentarer
Postat av: Alex

Vad vore mattelektionerna utan en lillebror? <3

2008-12-03 @ 17:36:52
Postat av: Lina

Jag är skitsmart!

2008-12-03 @ 20:40:22

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0