Första December

Heeeeeeeeeeeeeej!

Har inte gjorts så mycket idag. Stack och köpte skolkatalogen efter första lektionen och resten av dagens lektioner spenderades att titta i just den och skratta åt alla som såg roliga ut, måste tillägga att min klass ligger på topp 10 där, tyvärr.
Efter skolan träffa jag Lina. Det blev en mysig fika på Lilla torg och sen en pinsam runda in på Åhus aka Åhlens. Under vår promenad upptäckte vi hur otroligt mysig Malmö faktiskt är under december månad. Malmö är ju rätt så mycket av en skitstad men nu under vinterna är där fullt med ljus överallt som gör det väldigt underbart.
Nej, nu ska jag plugga och kolla på nya 902... vet inte riktigt vilka siffror det är..

love,malin

Kommentarer
Postat av: Alex

Nu såg jag det, bara för du tjatade!

2008-12-01 @ 21:32:16
Postat av: Lina

90210!

2008-12-01 @ 23:16:05

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0