From love to hate

Igår var det ju som sagt For the record som var sjukt bra, satt och hade gåshud genom hela filmen. Sen var jag uppe till halv tre och pluggade.
Så, då var det söndag om min plugghelg håller i sig. Har hunnit läsa ut min otroligt kassa engelskbok fastän jag inte fatta någonting, den är från 1944 och man använder ordet gay som glad iställer för bög. Nu ska jag bara skriva booktalk på den så är jag klar med det. Jag har börjat med både mina uppsatsen till UN och börjat på samhälle. Tyvärr har inget av samhällen gått in i huvudet på mig.
Dagen har spenderats med att klä granen, lyssna på julmusik och ätit pepparkakor med varm egg nog med chokladsmak, nu fattas bara snön.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0