Granny, the bitch

Efter att ännu en gång haft ännu ett roligt möte med min mormor igår kom jag på att jag har fått rätt så mycket skit från henne. Ok, kanske inte skit men en hel del underhållande saker. Det är väldigt underhållande att jag faktiskt kan se mig själv i henne och hennes beteende. Jag har fått hennes bitchighet, hennes konstiga humor, hennes sätt att alltid missuppfatta något och få det till något snuskigt, hennes sätt att dricka vin och hennes intresse till att skriva. Jag har alltså rätt så mycket att tacka henne för. Så om ni nån gång känner för att klaga på nån av dem sakerna är det lika bra att gå till min mormor direkt, men jag kan varan er; Om ni tycker jag är en bitch vill ni inte träffa min mormor. Fast hon är ändå jävligt lätt att älska. Du vet att jag älskar dig mormor!




love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0