Hello Life

Hejhej, dagen började med att man stack till skolan för att äta Fannys lussebullar och Linus pepparkakor. Detta tog endast 40 minuter så efter det stack jag till stan och fick fixat med alla min julklappar så nu slipper jag stressa om det.

Sen träffa jag Lina och vi bestämmde att vi skulle sticka hem till henne för att göra hemmagjord thaimat. Underbart gott om jag få säga det själv, vi borde verkligen börja sälja våra kycklingspett med jordnöttssås och kokosnuddlar.

Imorron blir det skolavslutning sen har jag tre veckors lov framför mig, tre veckor som jag kommer vända på dygnet, spendera överdrivet mycket pengar och inte sitta och göra en enda läxa. Allt jag behöver göra är att vara orolig för min intervju som sker när skolan börjar igen. Men det är om tre veckor så nu är det bara att ta det jävligt lugnt.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0