Hooooooooooooked on a feeling

Dagen började med att jag fick stressa iväg till skolan för att komma dit och göra en extrem pinsam redovisning i engelskan. Jag vet inte riktigt vad jag höll på med och vet inte om jag ska skylla på att jag var trött eller bara rastlös men hur som helst gick redovisningen inte så bra och jag började göra ljud ifrån mig och räckte tunga, men sånt är helt normalt?
Sen var det projektarbete och prov i aulan sen fick vi sluta. Snabbt och smärtfritt. När jag väl kom till Gustav för att ta bussen var Denise och Anna från psykologin där och bestämmde sig för att sjunga och dansa för mig. Nu förstår jag varför folk skämms så mycket för mig när jag sjunger. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för alla mina dansar och sånger som brukar hoppa fram i skolan. Nu ska jag, pappa och sis göra hemmagjord pizza. Världens svenssonfamilj eller vad säger ni?

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0