Human

Hejhej, jag fick precis en liten chock. Det är bara 4 dagar till julafton och jag har ingen julkänsla. Jag vill ha snö och kyla. Och en massa lekar i snön. Nästa år tänker jag åka bort till ett ställe där det snöar.
Nu när det är lov så har jag äntligen börjar komma i kapp med OTH, har även börjar att ladde ner Desperatan, och herregud vad det är spännande. Sverige slutar när det är som tråkigast, men ge det två avsnitt efter där dem sluta då ska ni få se på andra bullar. Min besatthet har börjat, fast så är der varje lov. Jag börjar alltid se någon serie som jag sen är uppe hela dygn och ser. Not good.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0