If I were a boy

Hejhej, jag ber så hemsk mycke om ursäkt för min dålig update igår.
Det var inte så mycket som hände igår, skola och en heldel mattepluggande med Linas hjälp. Får hoppas att jag får bättre på det här provet än de förra. Fick även mitt betyg i psykologi, MVG. Fan va jag är bra, nej, skämt å sido, jag är såklart jättenöjd med det betyget.
Idag har det bara varit matteprov och meningslösa lektioner. Inget kul alls. Förutom en sak! Jag träffade min engelskalärare som berätta att jag gått videra till steg två i UN-saken. Nu ska jag bara fixa intervjun så får jag åka till New York. Fast det känns inte som jag borde bli glad över det för om jag inte kommer vidare kommer jag bli så jävla deppig.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0