Jeg har accepteret at jeg er en kegle

Hejhej!
Här sitter jag och läser lite recensioner på boken "of mice and men" som jag ska redovisa på i morron, det kommer inte gå bra fast jag har ju spenderat min tid på saker som är viktigare. Så som proven och UN uppsatsen.

Under hela helgen har jag spelat circus tillsammans med mitt pluggande och imorse märkte jag hur långt det hade gått när pappa börjar sjunga "womanizer, woman-womanizer you're a.." i bilen. Jag tittar såklart otroligt snett på han och brister ut i skratt. Snacka om underhållning. Fast till mitt försvar har pappa också påverkat min musiksamk väldigt mycket och jag har pausat circus och sitter och lyssnar på dansk musik. Dett är pappas bilradios fel. Nu ska jag fuska fram ett jävligt bra booktalk! KYSS!


love,malin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Circus är bra:)

2008-12-08 @ 22:38:25
URL: http://ablazeee.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0