nonono

Pappa kom hem innan med en ny handdata/mobil som jag blev avundsjuk på så pappa och jag åkte och köpte en till mig också. Det skulle vi inte gjort. Mobildata saken är inte alls vad jag vill ha nu när jag kollat igenom den och har inte alls dem sakerna som jag vill att den ska ha. Frågan är bara om man kan lämna tillbaka den när det är abonomang? Annars är jag just nu begravd i hästskit. Mamma borde aldrig lämna oss själva hemma, inte ens om det bara gäller för en natt. Mamma skulle aldrig låta oss göra en sån impuls sak utan kolla igenom allt först. Att vara lite bortskämd ibland är inte alltid bra.

Nu ska jag sätta mig och göra psykologin till imorron och plugga projekt och företagande. Jag får hoppas på ett enkelt prov. Fan vad allt blev deprimerande nu.


love,malin


Kommentarer
Postat av: Alex

Läste jag att malin är bortskämd???

2008-12-03 @ 17:34:32

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0