Nostalgikväll

Godmorgon mina vänner. Eller god eftermiddag kanske passar lite bättre?

Igår var det som sagt tjejmiddag hos Lina för att fira att mina två Darlings snart fyller 17. Kvällen började med att jag blev lovad att jag inte skulle laga mat, så blev inte fallet. Efter Karin trodde att vitlökspressen var en konservburksöppnar blev jag lite små arg och tog över köket, precis som alltid det vill säga. Efter att vi ätit satts musiken på, allt från Bon jovi till Abba. En hel del pinsamma videos finns där mina kära darlings både dansar och sjunger vi får se om jag delar med mig av en lite sån video senare.
Nån timmer senare kom Sofia, Sofie och Anneli med ännu mer vin. Rebensch(n)oppen, allt för lilla Karins skull. Kvällen fortsätte med för mycket vin och musik och en exploderande sodastreamer.
Nu ska jag bara ta bort alla taggar från Karins foto på facebook sen bär det av till släktkalas. Snacka om dålig tidpunkt för de..

   


love,malin

Kommentarer
Postat av: Karin

haha, lilla hjärtat då.Kul om du lägger ut en video faktiskt. jag är lite nyfiken!

2008-12-14 @ 15:37:10

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0