"Ron, run! Harry, hurry!"

Hejhej, just nu ligger jag och halv sover i min sang, har varldens huvudvark och tror att jag haller pa att bli sjuk. Valdigt bra timing..
Igar stack jag och Lina upp till stan for kolla vad rean hade och erbjuda, tyvarr hitta jag inte mer an en kjol och en vaska, fast vaska fick jag ge fullpris pa, typiskt...
I kvall var det tankt att jag och mina darlings skulle pa bio och se Twilight men efter ett missforst[nd sa far vi gora det en annan gang sa nu far jag ligga och se Robert Pattinson i Harry Potter i stallet.
Nu ska jag vila. puss

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0