Shot through the heart and you're to blame

Dagen har inte gått ut på så mycket och psykologin räddade verkligen min dag idag. Så klart ska ni få höra om min underhållande lektion.

På psykologin började vi med något nytt som jag inte kommer ihåg namnet på. Det handlade iallafall om hur man inte ska uppföra sig. Man ska tex inte så för nära någon när dem pratar osv.
Vi fick iallafall i uppgift att gå ut bland folk och komma på egna saker att göra och sen se hur människorna omkring oss reagerade.
Jag jobbade med Petra och Alex, dem två människorna som verkligen inte är rädda för att skämma ut sig så vi kom på idéen att sätta oss på en buss och göra vårt arbete. Först upp var jag som skulle låtsas att berätta för min vän, Alex att jag ligger med min SO-lärare. Kan ni fatta hur folk börja vända sig om, viska och peka och inte veta var dem skulle ta vägen? Snacka om gratis underhållning på hög nivå.
Sen var det Petra som låtsades att snacka i telefon om en one night stand hon haft, tänk er folks reaktion när hon brister ut   " Men fatta så het han var! Och vi höll på heeeeeeela natten." Det var väldigt svårt att hålla sig för skratt och låtsas att man inte kände henne. Nu ska vi bara redovisa detta för vår lärare imorron. Ännu mer underhållning.

Nu ska jag plugga, puuuuuuss!



love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0