Show me life

Hejhej, jag har verkligen haft en riktiglov vecka och inte gjor ett skit rent ut sagt, men det e ju sa de ska va.. Dagen har spenderats at att se Arnfilmerna, ja, plural - om man har sett den forsta maste man ju se den andra? Och sen battla hela familjen i singstar, jag maste bara saga att jag tyckte extremt synd om dem som bor brevid oss den timmen.
Imorron far jag stalla vackarklokan och siga upp tidigt, jag och Lina ska in till stan och se vad mellandagsrean har att erbjuda.
Nu ska jag se ett avsnitt av True blood innan jag lagger mig. God natt

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0