Twilight

Gardagen spenderades med Lina, popcon och Twilight. Ar det mojligt att bli kar i en film for i sa fall har jag blivit det, ska ta och ladda ner den nu sa jag far se den en gang till. Jag langtar till tvaan kommer!

Nar jag och Lina gick for att ta ut pengar sa gar dent tv[ kvinnor i 25ars aldern framfor oss och helt plostligen skriker den ena ut: Jag skulle behova en naken man i min sang! Valdigt smidigt.. Gissa om jag och Lina borjade skratta? Efter det borjade dem ga ratt sa snabbt ifran oss.. nej, nu ska jag fan ta mig ladda ner Twilight!

love,malin


Kommentarer
Postat av: julia

läs böckerna också :) riktigt bra... o ja man kan bli förälskad i dom :P

2008-12-29 @ 14:33:28
URL: http://juliadagbok.blogg.se/
Postat av: Karin

så ni såg den ändå..?

2008-12-29 @ 16:18:17
Postat av: Lina

Du laddade INTE ner den?!

2008-12-29 @ 16:37:08

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0