Wanted

LALALA, har inte blivit så mycket bloggande på sista tiden, har mest varit hemma, tittat på en massa filmer och helt enkelt njutit av jullovet. Det är ju inte lång tid tills skolan börjar igen, suck. Under dem senaste tre dagarna har jag hunnit se Twilight hela tre gånger, jag måste verkligen sluta annars kommer jag tröttna på den. Ska bara skicka den till Lina så hon kan ta över mitt beroende.
Imorron är det nyår och jag vet inte vad jag ska ha på mig, eller vad jag ska ha för nyårslöften. Hmm, det blir väl dem vanliga tror jag.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0