Who the hell do you think you are..?

Hejhej, min julkansa borjar antligen komma ikapp mig men det beror nog mest pa att julskinkan precis blev klar och det luktar skinka i hela huset. Nu behover jag bara sno sa ar allt toppen. Okej, jag behover nog nagra julklappar ocksa..

Nu ska jag ta och ata lite mer julgodis och se Wanted med pappa. De e inte ens julafton an och jag borjar redan bli trott pa alla choklad och godis, detta e nog ett teckan pa att jag atit lite for mycket eller va sager ni? Jag maste verkligen fixa sa jag har svenska bokstaver..!

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0