Why am I a good ambassador..?

Glasögonen är på, kaffemuggen är brevid mig och circus spelas i högtalarna. Min plugghelg är i full gång. Jag har precis börjat med min UN uppsats om varför jag ska åka. Känns som jag har fått en rätt så bra början på den om jag får säga det själv. Mina fingrar kommer vara formade efter tagentbordet när helgen är över. Ingen rast här, jo, förutom att se For the record i kväll och äta. Och blogga får jag ju inte glömma! Wish me luck till mitt pluggande!

love,malin

Kommentarer
Postat av: De du!!

Jag har dig på hjärtat....

2008-12-17 @ 14:19:47

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0