X-mastime, happytime

Så, efter två veckors hårt pluggande är allt över, eller ja, jag har bara matteprovet kvar som Lina ska hjälpa mig med. Hej Lina ;).
Idag hade vi bara en lektion där vi hade prov sen lämnade jag in min engelskuppsats. Nu är det bara att vänta och se. Efter skolan blev det en snabb runda in till stan och jag fick köpt en jättesöt klänning och en julklapp, känner att det är dags att börja köpa julklappar nu.. Bara en vecka kvar till lov!

"Malin, nu tar du foto på mig!" Jag har hittat någon som är mer kamerakåt än Lina, haha.



 

love,malin


Kommentarer
Postat av: Lina

JAG ÄR INTE KAMERAKÅT!

2008-12-11 @ 21:41:28

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0