You're feeling sleepy..

Jävlar vilken jävla ångest man kan ha då. Har suttit med min jävla uppstas i, ja, jag vill inte ens veta hur länge jag vet, jag vet bara att det är nån timma för mycket. Snacka om jag har pregat in mycket skit i huvudet nu. Visste inte ens att det fick plat så mycket där inne. Vågar knappt gå och lägga mig nu för om jag gör det så kommer väl all information jag samlat på mig under dem senaste timmarna bara rinna ur. Nej, det är tur att jag har musik på annars skulle jag somnat för väldigt längesen. Känns som om jag bara blickar en mikrosekund för länge så kommer dem inte öppnas igen på en väldigt lång tid. Va fan har jag gjort? Jag som aldrig bruka plugga innan har ju blivit en tvättäkta nörd. Nej, nu ska jag fortsätta med min jävla uppsats sen ska jag plugga servering som jag har läxförhör på imorron. Vad fan är fel på alla lärare som lägger allt skit nu? Sen måste jag plugga ansvarsfull alkoholhantering, jag har blivit lovat ett MVG om jag får det på provet men just nu ser det inte så ljust ut. Fan, bara 8 dagar kvar, håll ut!

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0