Bok shoppat

Ja, uttråkad är jag. Precis som alltid! Tänk vilken jävla tur det är att jag har blogg som jag kan underhålla mig md och bara skriva ner allt skit jag tänker på - bara synd om er som läser det! Haha

Ensam hemma och jävligt tråkigt, Lina stack för nån timme sen och jag kan inte sova, yeah. Tänkte ladda ner en film så jag stack in på cdon.com för få några tips men hittade istället två böcker som jag beställde, Ego girl av Carolina Gynning och Den nakna sanningen av Linda Rosing. Mamma kommer nog bli glad när hon får räkningen använde så klart hennes kontonummer, är ju inte dum haha. Nej men så farligt blev det inte. Fick 10% för det är midsommar (?) sen fick jag det fraktfritt med min studentrabatt så det blev bara 70 spänn. Fynd med andra ord! Så nu ska jag gå och lägga mig och läsa klart Svensk maffia till på måndag när jag får dem andra böckerna :D Godnatt!

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0