Dålig stil

Jag tycker det är jävlig dålig stil av folk som bloggar att utnyttja andras bloggar. Tex att skirva med stora feta bokstäver sitt eget bloggnamn bara för att andra ska se det. Det är sin sak om man är inne och kommenterar någons blogg och sen länkar sig själv undertill. Det är helt okej men att gå in på andras bloggar BARA för att skriva in sitt eget bloggnamn är bara dålig stil. Skämtar ni med mig? Tycker ni inte att det är otroligt pinsamt? Patetiskt är ordet! Ni kankse fattar att jag sjäälv har fått in folk som gör sånt och jag själv godkänner inte dem kommentarerna. Så fortsätt ni. Ni är bara så jävla pinsamma.

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0