Egodag?

Blev väckt kl. 11 av Juliagumman. Den tjejen är så sjukt söt - och smart för att bara vara 3½ ! Satt och snacka med henne igrån när våra mammor höll på att duka och det är helt otroligt hur kul den ungen är och bitchig - fast det får hon av mig enligt hennes mamma. Känns som om det inte är något jag borde vara stolt över? Fast ni ska höra henne när hon skriker asshole. Väldigt underhållande, fast hon säger bara det när jag säger till henne att säga det!
Sen var det iallafall dags att sticka upp, äta och göra sig klar för att åka till Höör. Och jag fick inviga min kjol! Och eftersom vi åkte bil dit blev det en hel del egofoto - 28 st (!) - känns som jag hade en bra dag ? ;) haha nej, men är man uttråkad så är man.
När vi väl kom dit var iallafall dem närmsta från släkten där. och såklart dissade alla mormor som vanligt. Tycker nästan synd om henne fast hon bjuder på det ju.. :) Älskar min mormor! <3


 
love,malin

P.S Ni får stå ut med några egobilder!



 


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0