Finally!

Eftersom jag går hotell- och restaurang linjen får jag inte ha långa eller målade naglar vilket jag tycker är för jävligt eftersom jag verkligen älskar att hålla på med naglar och har alltid (från jag var 11 (!) år) har fransk manikyr på naglarna nästan hela tiden och inte för att låta för bitchig ellr så men naglar - det kan jag! och jag är, om jag får säga det själv, väldigt bra på att fixa naglar - konstigt nog - är jag bäst på att fixa mina egna.. Men nog om det! Saken var den att jag nu äntligen har fixat mina naglar efter fått rätt längd på dem! Så nu känner jag mig äntligen fräsch om naglarna och lite så där "fin"! Fast det hör ju till sommaren att vara lite fräschare(?) ? Men jag älskar iallfall att ha mina naglar som jag har dem nu! :)

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0