Förlåt!

Ja, jag vet -  jag är jättedålig på att blogga, eller har iallafall varit det på sista tiden så idag så ska ni få se på bloggar! :) Kan iallafall lova er minst 3, tror jag ..

Här kommer iallafall bloggen som skulle kommit igår:
Vaknade upp hos Lina sen kom mamma och hämtade mig vid två för att vi skulle iväg på min morbrors 24 års kalas, kul att träffa släkten antar jag, men det är alltid kul med en full mormor som skriker ut: Jag är sugen på hamburgare! Vi sticker till Bööörgers Kung!" haha

Sen stack man hem och städa! Blä! Mitt rum är typ som en magnet för onödiga saker och damm! Måste verkligen skaffa mig en polsk städare! Nån som behöver jobb?

Men iallafall så fick jag ett sms på kvällen av Malin så efter ett tag stack jag ut med Malin, Don och Adrian, har ju inte träffats på evigheter! Eller Malin träffade jag i feb men dem andra två har jag inte träffat sen Augusti! Så klart gick vi till "vårt" ställe där vi varit varje sommar dem senaste tre åren! Trevligt att träffas igen!

Det var väl allt antar jag..
 love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0