Fuck u!

Hejhej Darlings! :)

Tänkte bara dela med mig av några citat från gårdagen medans jag väntar på att min mamma ska komma och hämta mig! :)

M: -Jag och Patrik...
L: -Peter!
M: -Just de, Petrik!

-Men va fan jag satt min hand i sperma! Fan va äckligt!
-Lina, det va yogurt...

-Alltså, får jag ta av mig mina skor? Annars kommer jag kvida som fan och en kvidande Malin är inte kul..!
-Men jag tar ju inte av mina skor så det betyder bara att du kommer ha en kvidande Lina i sängen i natt!

Karin, hoppas du inte blir arg nu men du vet att vi älskar dig iallafall! :D <3

- Shit, Lina! Ditt täckte är fan lika tjockt som Karins puff!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hmm..jag får väl tänkta över om jag kan förslåta er för det där ^

2008-06-02 @ 13:06:37

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0