Ge mig Kaffe!

Kan inte somna.
Tar upp mobilen, skickar sms till personen som är en meter bort.
"Hur fan orkar du? Sov nu!"
Men jag kan inte sova.
Det börjar bli ljust ute, ännu värre - kan absolut inte sova när det är ljust.
Klockan är halv fem.
Jag somnar, äntligen.
En okänd telefon ringer.
Hittar inte telefonen så jag låter det ringa.
En timme senare ringer det igen.
Denna gången på hemtelefonen. Linas mamma.
Hejdå.
Min mobil ringer.
Jippie.
Kollar ut, det regnar.
Lina vill ha mat. Dags att vakna.
Dricker kaffe men det hjälper inte så mycket.
Ska ner och dricka SVART kaffe.
Känner att jag har fått ett kaffeberoende.
Det är sommarlov. Jag vill sova. Låt mig va..


Fy fan vad jag är djup.

Kommentarer
Postat av: Lina

"Hur fan orkar du? Sov nu!"

"Lina vill ha mat."

GJUTNA MENINGAR :D

2008-06-22 @ 18:02:29

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0