HatÄlskar klackar!

Det finns nog inget som är roligare att handla,titta på och köpa än skor! Speciellt klackaskor. Men hur fan klarar alla gå runt i klackar hela jävla tiden? Jag fattar det inte. Om man går i skor är det alltid ballerina eller iallafall låga skor som gäller. Det gör ju så jävla ont  annars. Men hur fan klarar alla tjejer som man ser i stan iklädda sina klackar - hur fan klarar dem de utan att skon fylls med blod (eller känns som det iallafall..) Jag klarar det inte iallafall - jag kör endast klackar när jag vet att jag inte behöver röra mig så mycket eller om jag ska till ett köpcentrum där jag vet att golvet är "rakt?" och man inte behöver gå så långt.. Jag älskar ju klackaskor men kan inte gå i dem mer än 15 minuter utan få ont. men nu har jag hittat dem perfekta skorna! och billiga var dem också! :D Min kilklackar från H&M! Väldigt snygga (om jag får säga det själv!), väldigt billiga och sköna! men kan gå hur långt som helst utan få ont i fötterna! Helt jävla underbart! Kilklack kan jag lungt säga är min nya "sak" ! :D Lägger in en bild också ;)



Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0