Jag är fortfarande så jävla borta

Lördag


Jag och Lina sticker hem till mig. Sen sticker vi till konsum för att handla mat. Jag hatar mat. Okej, jag älskar mat. Okej, jag ska sluta äta. Sen sticker vi hem till mig. Sen hem till Lina sen hem till mig. Jag lagar mat. Jag får ett utbrott om Lina är i köket när jag lagar mat. Kycklingsalld. Om man ska äta mycket mat är det ju bäst att vara nyttig? Sen åt vi glass med varma hallon. Sen åt vi mer glass med varma hallon. Jag mår illa igen. Sen kolla vi klart på säsong 2 av Heroes. Lina är kär i Milo. Sen satt vi vid datan och dampa på tjuvlyssnat. Jag har upptäckt att Lina är smart - fast bara om man jämför med dem på tjuvlyssnat. Men det måste betyda att jag är ett geni? Yes, det gör det! Jag vet vad du tänker Lina... Lina, vad är airlifted? Sa ju det, jag är ett geni. Sen försökte vi sova. I min soffa. Lina är korkad. Jag är så jävla borta.


Kommentarer
Postat av: Lina

"Lina är kär i Milo."

AIRLIFTED BETYDER MAGPUMPAD :D

2008-06-22 @ 18:04:43

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0