Jag är så jävla borta

Fredag

Idag är det midsommar. Jag vaknar 14:10 och skickar sms till henne för att se när jag ska vara hos henne. Jag ska vara där 15:00. Okej, ingen frukost. Stressa som fan. Jag är Lina kl. 14:59. Jag är skitbra på att passa tiden. Det kommer hem gäster till Lina. Vi leker lekar. Pinsamt. Jag är trött. Linas mormor är kul -  speciellt när hon dricker vodka. LÖinas mormor är min nya idol - efter min egen. Lina blir sur. Jag gör henne glad genom att prata snuskengelska med indisk brytning. Hennes mormor tycker jag är kul. Till slut ger Lina sig. Vi går ut och plockar blommor för att lägga under kudden. Jag drömmer om en kändis och en okänd kille. Jag kommer bli en slampa?

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0