Jag har blivit drogad

Det är sant. Eller inte riktigt.. Men jag tror det. Jag måste ha blivit det. Annars skulle jag inte uppfört mig som jag gör.  Imorron är en ny dag. Imorron är nu. Morrondagen finns inte för morron dagen är nu. Jag är djup. Så jävla djup - och så jävla borta. Jag vet inte vad det är med mig. Jag har ont överallt. Jag blöder - jag har skadat mig, vet inte hur dock. Detta har varit en jävligt konstig dag. Jag ska sluta skriva såna här inlägg nu. Folk måste tro att jag är hög. Rehab nästa. Mina naglar är fina. Sommarlov suger. Jag älskar sommarlov. Jag är helt bort. Ni behöver inte läsa detta. Jag har precis sett legally blonde. Den är kul. Jag googlade precis legally. Jag ska lägga mig nu. Hejdå. Hoppas att jag inte är sån här imorron - fast igen: morrondagen finns inte.

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0