jippikajej motherfucker

Blev inte så mycket läsandet - kommer väl ligga och läsa hela natten istället. Vet bara inte vilken av böckerna jag ska börja med. Men istället för att läsa idag har jag legat i soffa med syrran och pappa och kollat på actionfilmer. Tjejigt visst? Det blev iallafall Die Hard 4.1 som faktiskt var bra, jag har inte sett några av dem andra däremot men den här tycker jag faktikst var bra och hans "jippikajej motherfucker" har fasnat totalt. lite smått störigt och ändå underhållande. Speciellt när jag var med mamma på city gross och tappade osten. Ni kan säkert förstå att folk kollade väldigt konstigt på mig.. Den andra filmen var iallafall transformers men snyggingen Josh Duhamel den var också överraskande bra och underhållande! Blev lite småchockad att den var så kul faktiskt :)



Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0