LALALA

Ja, jag är uttråkad, och vad gör jag då? Jo, jag väljer mellan att titta omkring på olika bloggar och se om jag hittar något kul eller youtubar en jävla massa (för det mesta utländska reklamer) Men i detta fallet lyssnar jag på väldigt bra musik så det blir inget youtubande så det får bli bloggarnas tur.. Iallafall så var jag inne på en blogg där det hade skrivits något om att hon var deprimerad och kankse skulle gå in på sjalvmord.se igen och det konstigast med allt var att den sida fanns! Ja menar vem gör en sida om sånt? det skrämde mig verkligen måste jag säga... tur att jag inte är så nere..!


Men snabbt som fan gick jag iallafall vidare till nästa blogg som kom upp - en blogg som där bara finns noveller på. Tack! Så om du nån gång är lika uttråkad som jag gå in på topnoveller.blogg.se och bara läs på, det tar nästan aldrig slut! :)

Kommentarer
Postat av: evelina

Hoppas du haft en bra dag!

2008-06-15 @ 23:33:52
URL: http://evveistheman.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0