Läslus

Jag har kommit på att jag kommit in i en sån där "läsperiod" just nu och bara letar efter saker att läsa hela tiden. har precis läst ut Rosing's bok och nu väntar Gynnings och Graafs. Nu är jag inne på cdon.com igen och letar efter fler böcker att läsa och hittade bla "The Dirt", "The game" och "Att älska som en porrstjärna". Och det ska inte vara vilka böcker som helst utan dem som är baserade på sanna historier eller en självbiografi annars är det inte lika kul. Så ska jag köpa dem här böckerna också genom mammas kort eftersom jag själv inte har pengar eller ska jag vänta till jag själv får pengar? Annars får jag sticka till biblan...


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0