Lördag

Det dåliga vädret håller i sig, precis som mitt humör. Tänkte göra mig i ordning och sticka till Lina, hon kanske kan få mig på lite bättre humör, hoppas går ju. Blä på precis allt, fan ta alla! Fan vilken kul människa jag är, helt otroligt, roligar gå nog inte att hitta. Tycker synd om alla dem människorna som får dras med mig. Jag vill egentligen bara tillbaka till skolan - tillbaka till rutiner. Det är nog det jag behöver - rutiner! Konstigt. När jag va i skolan ville jag bara där ifrån och nu vill jag dit, eller jag vill inte ha lektioner, jag vill inte ha lärare och jag skulle gärna sluppit några av eleverna.. Får väl gå och skaffa mig ett liv nu..

Pratat med Lina nu och vi har kommit överrens att vi ska deppa tillsammans hemma hos henne. Fan vad hemsk jag känner mig nu - tar andra med mig i fallet. Ja, så är jag - jävligt självisk och jävligt bitchig. Och det är tyvärr inte allt..


love,malin

Kommentarer
Postat av: Karin

Herregud Malin, det är SOMMARLOV <333

2008-06-14 @ 20:49:38

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0