Måndag

Måndag. Vaknar av att Lina ringer och säger att hon kommer om 5 minuter - första tanken "jaja, visst. Kom du.." Och såklart kom hon, den konstiga fan :) Så på med kaffe va det och vara social en halvtimme innan hon stack till jobbet igen.. Sen fick jag värsta rycket. Stack ner, satt på en skiva - men inte vilken som helst utan "summer of 99" nostalgi kick! Sen börja jag städa som en skaddad hemmafru eller något.. Och ni som har sett mitt rum vet att jag tyvärr inte brukar städa så ofta.. Sen kom mamma hem och blev jätteglad! Så vi stack till jägers och jag fick ett par nya solbrillor:D Varför sa ingen att det lönar sig att städa tidigare? Känns som jag hittat ett sommarjobb iallafall? ;) Nej, men nu håller jag mig iallafall sysselsatt! :)

love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0