Måndag

Nu är jag arg igen! Min mobil är cp - igen! Jag kan inte skicka sms och kan inte ta emot sms och som inte det räcker så kan jag inte ringa eller ta emot samtal. Tröttsamt. Jävla mobil, behöver verkligen en ny fast tror inte det är mobilen det är fel på utan det jävla nätet.. Mamma har samma problem med sin mobil fast pappa och syrran slipper det på något konstigt sätt..
Fast jag har ändå fått mig ett gott skratt idag. Grannarna har köpt någon slags karaoke maskin och sjunger för fullt med öppen balkong dörr - jag säger så här; dem ska verkligen inte söka till Idol. Låter helt sjukt! haha

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0