Måndag

Älskar att det är så nära sommarlovet! Man gör ingenting i skolan, helt underbart! idag kollade vi bara på film på varje lektion eller gick igenom betyg och lämnade böcker, hääärligt! Sen är det sommmar ute! :D Kan det bli bättre?

ikväll bär det av till bo01 med mina bitches :D Mysigt ! :)

Kommer ni ihåg "Veckans utmaning"? Den gick ju inte precis så bra förra veckan när jag skulle försöka att INTE vara en bitch, funkade knappt en dag, dåligt! Men denna veckans utmaning är iallafall hemlig och endast TRE personer får reda på den så dem kan se om jag inte fuskar! Hur det går berättar jag senare i veckan - om jag nu klara det, men det ska väl inte bli så svårt eller? ;)

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0