Mer ointressanta saker..

Stack till Lina innan, på nått sätt lyckas hon alltid få en glad. Fast det va rätt bra att hon också va lite nere för då har man sån konstig humor tillsammans vilket är jättebra! Och  om man inte skrattar åt det kan man alltid skratta åt Linas skrattspyor (nej, det är inte riktigta spyor, man måste va där för att fatta..)

Förlåt men nu kommer jag dampa lite till. För er som är på bra humör borde inte läsa detta och ni andra borde nog heller inte läsa det för ni kommer inte fatta något och ni kommer bara slösa några minuter :) !
Det är så här, om jag inte hör av mig så är för jag inte orkar okej? För jag känner att det bara är jag hela tiden. Du kankse borde höra av dig? Har du tänkt på det? Nej, tänkte väl det. För helt ärligt vet jag inte vad jag ska tro och jag vet inte om jag längre kan lita på om allt du säger är sant. Du kankse borde veta det.. Vad vet jag, det är inte precis som nån av oss bryr oss? Hejdå.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0