Next stop: Tandläkaren

Ja, precis som rubriken säger så ska jag snart till tandläkaren. Usch, vill verkligen inte speciellt när min tandläkare är så otroligt taskig! Okej, taskig kanske inte är rätt ordval men har är absolut inte den snällaste personen i världen och inte nog med det så ska jag laga hål! Ska fråga mamma om hon vill följa med - ja,jag vet att jag är feg men om ni skulle träffat han så skulle ni förstått!
Får väl sticka och klä på mig och äta och borsta tänderna hundraelva gånger innan jag sticker dit, eller jag ska hämnas genom att gå dit med oborstade tänder? Nej, det är för vidrigt/taskigt tillochmed för mig! haha

love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0